A REHAU a polimer alapú prémium megoldások piacvezető márkája. Világszerte közel 20 000 munkavállalónak biztosítunk stabil megélhetést. Dinamikusan fejlődő hazai autóipari ágazatunk számos nagynevű autógyárat szolgál ki prémium kategóriás polimer alkatrészekkel.
Munkaügyi-, és bér adminisztrátor
Ezek lesznek a feladataid: Bérszámfejtéssel kapcsolatos előkészítési feladatok ellátása Adatok továbbítása a bérszámfejtő szolgáltató felé, kapcsolattartás bér-, és munkaügyi témákban a szolgáltatóval Időadat-nyilvántartó rendszerrel kapcsolatos feladatok ellátása Teljes munkaügyi adminisztráció naprakész vezetése Cafetéria rendszer működtetése Munkaügyi beléptetés-, és kiléptetés Egyéb HR adminisztrációs feladatok elvégzése
Ezeket várjuk tőled: Minimum középfokú szakirányú végzettség (bér-, és tb ügyintéző) Megbízhatóság, pontosság, precizitás Önálló munkavégzés Nyelvtudás előny (angol / német)
Szükséges tapasztalatok: Legalább 5 éves hasonló területen szerzett tapasztalat
Az állás főbb jellemzői: HR pozíció | adminisztráció
Mit kínálunk neked? Biztos, versenyképes jövedelmet Bejelentett munkahelyet Bruttó 600.000 ft értékben választható cafeteriát Teljes mértékű közlekedési költségtérítést Szupermodern, biztonságos munkakörnyezetet Meleg étkezési lehetőséget Céges rendezvényeket